Масло MOTUL 8100 ECO-CLEAN 5W30-5L


- Вискозитет: 5W-30
- Тип: Леки, лекотов. и 4x4
- Вид: Синтетично
- Разфасовка: 5 л.
- Вид превозно средство: ЛЕКИ
- ДВИГАТЕЛНИ ЛЕКИ АВТОМИБИЛИ
- Motul
Информация
Техническо описание
Висикопроизводително 100% синтетично горивоспестяващо двигателно масло, специално формулирано по изискванията на OEM производителите за намалено триене, нисък HTHS вискозитет (≥ 2.9 mPa.s) и средни стойности на "SAPS" с намалено съдържание на сулфатна пепел (≤ 0.8%), фосфор (≤ 0.090%) и сяра (≤ 0.3%). Подходящо за последно поколение бензинови и дизелови двигатели EURO IV и EURO V, изискващи "Горивоспестяващо" масло по стандарт ACEA C2. Двигателно масло, одобрено с PSA B71 2290 от PEUGEOT CITROEN AUTOMOBILE и RN0700 на RENAULT. Съвместимо с каталитични конвертори и филтри за дизелови частици (DPF филтри). Може да е неподходящо за някои двигатели. Преди употреба винаги да се прави справка с ръководство на потребителя или наръчника на превозното средство.
СТАНДАРТИ: ACEA C2 - API SM / CF
ОДОБРЕНИЯ: PSA B71 2290 Renault RN0700 под № RN0700-10-19
ИЗПЪЛНЕНИЕ: FIAT 9.55535-S1 - TOYOTA - HONDA - SUBARU
Съвременните EURO IV и EURO V двигатели са оборудвани в съответствие с наредбите за емисиите с много чувствителни системи за последваща обработка на газовете. Всъщност, сярата и фосфорът инхибират действието на каталитичните конвертори, което води до неефективно третиране на отработените газове, а сулфатната пепел запушва дизеловите филтри за твърди частици (DPF), което води до съкращаване на регенериращия цикъл, бързо стареене на маслото, по-висок разход на гориво и загуба на мощност на двигателя. PSA B71 2290 изисква от маслото да е в състояние да издържи най-тежките температурни ограничения и да отговаря на изискванията на модерните PSA системи за последваща обработка на газовете. Стандартът PSA B71 2290 е приложим за всички бензинови и дизелови двигатели (включително с DPF), с изключение на бензиновите двигатели 1.8L, 2.0L и 2.2L. RENAULT е разработил стандарта RN0700 за масла, за да се осигури висока термична стабилност и устойчивост при високи температури. за да се избегнат отлаганията и увеличаването на вискозитета в следствие на остатъци от горенето. Стандартът dexos2TM е подходящ за цялата гама дизелови двигатели на GM-OPEL (включително DPF версии) и повечето от бензиновите двигатели след 2010 година. Освен това, dexos2TM напълно отменя и заменя предходните спецификации: GM-LL-A-025 (бензин) и GM-LL-B-025 (дизел). Стандартът Renault RN0700 се прилага за всички бензинови двигатели с атмосферно пълнене на RENAULT Group (Renault, Dacia, Samsung) с изключение на Renault Sport. Спецификацията RN0700 се прилага за всички дизелови автомобили RENAULT, оборудвани с двигатели 1.5L dCi без DPF филтър(филтър за дизелови частици), с по-малко от 100 к.с. мощност и 20 000 km пробег или интервал от 1 година за източване на маслото. Изпълнението FIAT 9.55535-S1 налага на маслото да комбинира стандарта ACEA C2 с вискозитет 5W-30 за перфектно смазване на дизеловите двигатели 1.3L, 1.6L и 2.0L и двигателите Multijet на FIAT, ALFA-ROMEO и LANCIA произведени след 2007. Някои азиатски OEM производители на оригинално оборудване изискват за най-новите си дизелови двигатели (след 2006 г.) масло ACEA C2, за да се гарантира максимална производителност и издържливост. Например MOTUL 8100 Eco-clean 5W-30 може да се използва при: TOYOTA 2.0L и 2.2L D4D; HONDA 2.2L CDTI и DTEC и SUBARU 2.0L D. MOTUL 8100 Eco-clean 5W-30 отговаря на всички тези много високи изисквания за производителност и издръжливост, поставени от автомобилопроизводителите, включително нормата PSA B71 2290 за пълна съвместимост с биогорива като биодизел, при използване в съотношение на смесване до 10% (биодизел B10).
Интервал на смяна: по препоръка на производителя. Да не се смесва с масла , които не покриват стандарта ACEA C2. Преди употреба винаги да се прави справка с ръководство на потребителя или наръчника на превозното средство.