Масло MOTUL TEKMA ULTIMA+ 10W40-20L - 1БР


Информация
Техническо описание
TEKMA ULTIMA+ 10W40 е специално проектирано за последно поколение камиони, автобуси, строителни и селскостопански машини, стационарни двигатели, двигатели на лодки , работещи с ниско съдържание на сяра гориво (≤ 50 промила). Нискоемисионни турбодизелови двигатели с директно впръскване, Euro II, Euro III, Euro IV или Euro V Съвместимо с EGR система (рециркулация на отработените газове) и / или SCR (избирателна каталитична редукция) с или без DPF (филтър за дизелови частици), които работят в много тежки условия, изискващи ACEA E6 на маслото в двигателя, ниски нива на "SAPS" с намалено съдържание на сулфатна пепел (≤ 1,0%), фосфор (≤ 0,08%) и сяра (≤ 0,3% ). Може да се използва като единствено смазочно масло за автопарк, включващ двигатели от ново и старо поколение.
СТАНДАРТИ: ACEA E6 / E4 / E7 (E7 замества E5 и E3) API CI-4 / CH-4
ОДОБРЕНИЯ: DEUTZ DQC-III, MAN M 3477 (& 3277 RA), MB- 228.51 (& 228.5), RVI RXD, RLD-2 VOLVO VDS-3, SCANIA Low Ash DAF Long Drain, MTU type 3.1
Двигателите EURO IV и EURO V са снабдени с чувствителни системи за последваща обработка на газовете. Сярата и фосфорът инхибират действието на каталитичните конвертори и може да повредят компонентите му, което води до неефективно третиране на отработените газове. Сулфатната пепел запушва DPF филтъра, намалява живота му и води до загуба на мощност. Намалените нива на SAPS предотвратяват това.
Стандартът API CI-4 осигурява защита и дълъг живот на двигателите с EGR системи.
Дисперсантни и антиоксидантни свойства: защита срещу сажди и запушване на масления филтър.
Високо ниво на защита против износване.
Високо детергентно ниво: чистота на буталата и буталните пръстени.
Вискозитетът при ниска температура минимизира износването, улеснява стартирането. Антикорозионни и противопенни свойства.
Интервал на смяна : rпо препоръка на производителя или по собствена преценка. Може да се смесва със синтетични или минерални масла.